Mi padre me enseña las estrellas, ©Margarita García Alonso, 1992





Mi padre me enseña las estrellas, ©Margarita García Alonso, 1992,
  oleo y pastel sobre carton 400g. 50x 70 cms.

Al borde

Soy alta;
en la guerra
llegué a pesar cuarenta kilos.
He estado al borde de la tuberculosis,
al borde de la cárcel,
al borde de la amistad,
al borde del arte,
al borde del suicidio,
al borde de la misericordia,
al borde de la envidia,
al borde de la fama,
al borde del amor,
al borde de la playa,
y, poco a poco, me fue dando sueño,
y aquí estoy durmiendo al borde,
al borde de despertar.

Gloria Fuertes

Commentaires

Anonyme a dit…
I seldom write remarks, however i did a few searching and wound up here "Mi padre me ense�a las estrellas, �Margarita Garc�a Alonso, 1992".
And I actually do have a few questions for you if it's allright. Is it simply me or does it look like a few of the remarks appear as if they are coming from brain dead folks? :-P And, if you are writing on other online social sites, I would like to follow anything new you have to post. Would you list of all of all your public sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

My site; birmingham plumbers
Anonyme a dit…
Everyone loves it when people get together and share ideas.
Great blog, continue the good work!

Stop by my page - seo training online

Articles les plus consultés